Reklamácie

Reklamačný poriadok

Tovar prosím skontrolujte ihneď po prevzatí kuriérom. V prípade, že chýba nejaký diel, alebo je iný problém, obratom nás prosím kontaktujte e-mailom : info@predomabyt.sk. VŽDY chybný alebo nedodaný diel dodatočne ZABEZPEČÍME.

Zákazník má právo v zákonnej lehote do 14 dní tovar vrátiť v NEPORUŠENOM a KOMPLETNOM stave v pôvodnom balení.

Tovar môžete reklamovať písomne prostredníctvom nášho emailu, ktorý nájdete v kontaktoch.

No tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu www.predomabyt.sk sa vzťahuje záručná dobra 24 mesiacov od dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

Pokiaľ je tovar dodaný prepravcom s poškodeným obalom a má kupujúci pri preberaní  podozrenie, že tovar vykazuje poškodenie, vyhotoví kupujúci na mieste spolu s prepravcom písomný zápis o reklamácii.  V prípade, že kupujúci prevezme zásielku od prepravcu bez výhrad, vystavuje sa riziku, že mu poškodenie vplyvom prepravy nebude uznané. O poškodení , ktoré kupujúci zistí až pri otvorení a rozbalení tovaru - myslí sa výrobné poškodenie, ktoré bráni riadnemu užívaniu zakúpeného tovaru, je nutné ihneď kontaktovať predávajúceho a to najneskôr do 5 dní od prevzatia tovaru a to písomnou formou e-mailom. O ďalšom postupe budete informovaný.

Pri uplatňovaní reklamácie na poškodenie tovaru je predávajúci povinný preveriť, či sa jedná o poškodenie odstrániteľné . Pokiaľ sa jedná o poškodenie neodstrániteľné tak si predávajúci vyhradzuje právo tovar vymeniť za tovar nový a na vlastné náklady doručiť tovar kupujúcemu. Pokiaľ sa jedná o poškodenie odstrániteľné, poškodenie na jednom diele alebo súčasti, vyhradzuje si predávajúci právo vymeniť  poškodený  diel alebo súčasť a doručiť na svoje náklady kupujúcemu. Výmena bude prevedená najneskôr do 1 mesiaca od prevzatia oprávnenej reklamácie. Reklamačná lehota 30 dní začína plynúť až od prijatia poškodeného tovaru alebo jeho časti predávajúcim od kupujúceho, ktorý tovar pošle na vlastné náklady, ktoré mu budú v prípade uznanej reklamácie preplatené. Predávajúci poškodenú vec vymení, poskytne zľavu alebo vráti nákupnú cenu, iba ak sa poškodenie vyskytne opätovne ( rozumie sa 2 x ) alebo pre väčší počet poškodení nejde tovar riadne používať. V prípade, že predávajúci nebude schopný z nejakých dôvodov nahradiť kupujúcemu poškodený diel alebo súčasť najneskôr do 1 mesiaca od prevzatia oprávnenej reklamácie, je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu celú kúpnu cenu a kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu reklamovaný tovar.

Po uplynutí záručnej doby zaniká zodpovednosť predávajúceho za poškodenia tovaru, ktoré neboli v tejto lehote u predávajúceho kupujúcim uplatnené.